justinsbeliebers

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Belieber Bieber - 5 augusti 2011 20:33

Hej på er alla beliebers!

Jag har saknat er!

Mitt liv har varit mycket blandat.........

men jag har kommit fram till en sak och det är att jag gillar inte Justin Drew Biber längre!


Jag är mycket ledsen för det!

men det här är det sista inlägget jag kommer att göra!


Jag kommer att sakna er!


Jag önsker er det bästa!


Hej då............................:(






Hello all beliebers!

I've missed you!

My life has been very mixed .........

but I have found one thing and that is that I do not like Justin Drew Biber longer!



I am very sorry about that!

but this is the last post I will do!



I will miss you!



I wish you the best!



Bye ............................:(




  


   




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det här är en beliber blogg på både svenska och engelska.
This is an beliber blog it is in both swedish and english

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vem är snyggast av dessa....(om du inte vet hur någon ser ut kan du fortfarande välja den personen)/Who is the hottest of those ....( if you not know how someone looks, you can still choose that person):)
 K
 Justin Bieber
 Jaden Smith
 Ett banan skal/a banana peel
 Justin Bieber´s favorit stol/favorit chair
 Ett apansikte/monkey face

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards