justinsbeliebers

Alla inlägg under april 2011

Av Belieber Bieber - 30 april 2011 22:55

Hej!


Vi har ju en ny medlämm i våran blogg....C!

Hon har varit lite osocial det sista, men hon säger att hon bloggar ofta!

Här är hennes bild..........................


 



Just nu sitter jag vid datorn och tittar på när mina bröder spelar "fable"!


Ja! det var allt för tillfället!


Ses senare!


kram













Hello!



We have a new member in our blog .... C!


She has been a bit unsociable the last, but she says she blogs often!


Here is her picture ..........................



   



Right now I'm sitting at the computer, watching my brothers play "fable"!



Yes! it's all for now!



See you later!



hug



 






Av Belieber Bieber - 30 april 2011 22:43

Hej / Hello!!!!!!


Jag har en ny personlig logga typ eller något /

/ I have a new personal log type or something



 

Det här är min gamla bild.........

this is my old picture...............



 

Det här är min nya bild!

This is my new picture!






Latin Girl är en av de bästa låtarna!

Latin Girl is one of the best songs!



 

Av Belieber Bieber - 30 april 2011 22:27

Hej igen! / Hello Again!



Dagens bild / Picture of the Day

 




Dagens låt / today's song







 

Av Belieber Bieber - 30 april 2011 18:27

Hej!


Detta blir också ett kort inlägg eftersom att jag ska gå och lyssna på när min morfar sjunger!


Jag och IK har hoppat studsmatta, tittat på tv och twittrat!


(Dagens fail kommer bara när det varit en fail den dagen)


Dagens bild och låt kommer efter min  morfar har sjungit klart! :) XDXD


Kram



Hello!




This will also be a short post because I'll go and listen to when my grandfather sings!


I and IK has jumped trampoline, watching TV twittering!



(Today's fail comes only when there was a fail on that date)



Today's picture and let come after my grandfather sang it! :) xDxD


Hugs


 

Av Belieber Bieber - 29 april 2011 21:00

Hej!Det här blir ett kort inlägg!IK är hos mig och vi chillar!(IK fick härom dagen JB´s bok)Vi är ledsna men vi har inget mer att skriva!Kramar// K och IK





Hello!This will be a short post!IK is with me and we chillin!(IK got the other day JB's book)We are sorry but we have nothing more to write!Hugs // K and IK

Here is the todays picture and song :)

Dagens bild/Todays pic :

 


Dagens låt / Todays song :

Price tag cover by Cimorelli !



   

Av Belieber Bieber - 29 april 2011 07:48

Hej!


Jag ska bara göra ett kort inlägg nu för jag ska gå till skolan om några minuter!


Kan ni snälla svara på mina frågor som jag skrev i går tror jag!?


Idag ska det bli en jätte bra dag jag har dessa ämnen........ Svenska Matte Musik SO.

Sen ska IK komma hem till mig och vi ska greja med våran show, twitter mm!


Ni får ha en bra dag, Alla morgon läsare!!


Älskar er (inte på de sättet)


Kramar K





Hello!



I'll just speak briefly now for me to go to school in a few minutes!




Can you please answer my questions as I wrote yesterday, I think!?



Today, it's a really good day I have these threads ........ Swedish Mum Music SO.


Then the IK come home to me and we will mess with our show, twitter, etc.!



You may have a good day, all morning, readers!



Love you (not on the way)



Hugs K




 

Av Belieber Bieber - 28 april 2011 20:21


Hej!


Här kommer Dagens bild Dagens Musik/låt och Dagens Fail.......................




Dagens BILD


Dagens BILD

 





Dagens MUSIK/LÅT



FAVORIT GIRL (AKUSTISK VERISION)






DAGENS FAIL


Jag  C och IK ska göra en show och vi skulle spela in en video i en sandlåda.

Och då trillade jag och blev full av äcklig sand!




JAG KOMMER ATT BLOGGA SEN OCKSÅ....




KRAM








Hello!


Here is Picture of the Day Today's Music / song and the Daily Fail .......................




Today PICTURE




 


Today MUSIC / LET



FAVOURITE GIRL (ACOUSTIC VERISION)






TODAY'S FAIL


I C and IK to do a show and we would record a video in a sandbox.

And then I fell off and was full of disgusting sand!





I'll blog TOO LATE ....




HUG


 

Av Belieber Bieber - 28 april 2011 08:05

Hej Jag är C, ny i bloggen




Hello

I`m C new in the blog!

Presentation


Det här är en beliber blogg på både svenska och engelska.
This is an beliber blog it is in both swedish and english

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vem är snyggast av dessa....(om du inte vet hur någon ser ut kan du fortfarande välja den personen)/Who is the hottest of those ....( if you not know how someone looks, you can still choose that person):)
 K
 Justin Bieber
 Jaden Smith
 Ett banan skal/a banana peel
 Justin Bieber´s favorit stol/favorit chair
 Ett apansikte/monkey face

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards