justinsbeliebers

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Belieber Bieber - 19 april 2011 22:26

Hej! igår natt sov jag hos K så vi hann inte blogga eftersom IK´s födelsedagsfest är imorgon och vi var tvugna att göra lite grejjer XD

Men nu ska vi fortsätta blogga iallafall jag K och IK brukar inte blogga så ofta jag ska ta ett snack med dom så ni kan få mer uppdatering!

JAG KAN INTE SLUTA TÄNKA PÅ JUSTIN BIEBER JAG ÄLSKAR HONOM HAN ÄR SÅ HOT!!

Aja jag slänger in en bild på Justin smexig Bieber!


Hello! Yesterday i sleept at K´s house and we didn´t have time to blog cuz IK´s birthday party is tomorrow so me have to do some things before XD

But we are going to blog as usual and more.

 I CANT STOP THINKING ABOUT JUSTIN BIEBER I LOVE HIM HE IS SOO HOT!!!

anyways here u got a picture of Justin HOT Bieber!


 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det här är en beliber blogg på både svenska och engelska.
This is an beliber blog it is in both swedish and english

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vem är snyggast av dessa....(om du inte vet hur någon ser ut kan du fortfarande välja den personen)/Who is the hottest of those ....( if you not know how someone looks, you can still choose that person):)
 K
 Justin Bieber
 Jaden Smith
 Ett banan skal/a banana peel
 Justin Bieber´s favorit stol/favorit chair
 Ett apansikte/monkey face

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards